Adwords pakker - Adwords priser
Teknisk optimering
Adwords pakke med 50 søgeord - pris kr. 1795,- pr. måned
Se mere info på Adwords priser
Teknisk Adwords optimering af søgeords kampagner med fokus på trafik og afviklingsoptimering på Googles søgemaskine. Alle vores Adwords search Retainer aftaler tager udgangspunkt i teknisk optimering af søgeords kampagnerne.
Med en Retainer aftale baseret på en teknisk Adwords pakke, sikrer du dig et godt fundament til jeres Adwords optimering, da vi implementerer de grundlæggende tekniske elementer i etableringsfasen og både udbygger, optimerer og vedligeholder disse løbende.
Den tekniske Adwords pakke er baseret på fast pris i opstart, kombineret med et løbende teknisk optimeringsabonnement, så du er sikret vedvarende resultater.
Med teknisk Adwords optimering sikrer du dig relevant trafik med optimerede klik priser.
User & content
Ud fra dine individuelle behov kan løsningen opgraderes til lige dine behov og ønsker. Dette baseres på en fleksibel Retainer time aftale, som kan justeres kvartalsvis efter behov.
Har du behov for en individuel tilpasning fra start, anbefaler vi at starte med en Basis eller Pro løsning.
Basis løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:
- Konverteringsoptimering
- Fokus på kampagnesider
- Fokus på ROI
- International annoncering
Pro løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:
- Kampagne og leadgenereringssider.
- Avanceret search remarketing
- Optimering af User engagement
- Detail konverteringsoptimering
- Hvis Google er en afgørende trafikkanal
Abonnement Timebasis Ikke inkluderet
I vores skema kan du se hvilke produkter/løsninger, som er indeholdt i vores teknik, basis og pro løsninger. Du kan desuden trykke på alle overskrifter og læse mere om de enkelte emner.
Datapakke - Værktøjer |
Teknik | Basis | Pro |
Google Analytics Opsætning af Google Analytics med måling af kundeadfærd, trafikkanaler mv. |
|||
Google Business Google Business oprettelse med firmanavn, profilbillede, logo og stamdata. |
|||
Google+ Google+ oprettelse med firmanavn, logo og stamdata |
|||
Google Webmaster Oprettelse af Google Webmaster tool - Search Console. Effektiv overvågning af dit website |
|||
Google Tag Manager Fleksibel og effektiv tracking med Google Tag Manager |
|||
Google Adwords Oprettelse af Adwords konto og opsætning på website og Analytics |
|||
Konverteringstracking på KPI Opsætning af standard tracking på downloads, eksterne links mv. |
|||
Konverteringstracking - Avanceret Opsætning af avancerede tracking funktioner som e-commerce, sociale medier mv. |
|||
Google.dk SEO er primært målrettet Googles søgemaskine med dansk sprog og danske brugere |
|||
International annoncering Målretning af Adwords mod andre lande, brugere og sprog |
|||
Etablering af løsning: |
|||
Adwords opsætning Kampagne og annonce opsætning eller optimering af eksisterende setup. |
|||
Annonceproduktion Udarbejdelse af tekst annoncer til søgeords annoncering. |
|||
Adwords søgeordsanalyse - Brand/Produkt Analyse og identifikation af købsrelaterede søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter |
|||
Adwords søgeordsanalyse - Generiske søgeord Analyse og identifikation af research søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter |
|||
Web analyse Analyse af brugeradfærd, trafikkanaler, konvertering, konkurrenter, sociale medier mv. |
|||
Kickoff - Opstartsplan Udarbejdelse og godkendelse af Adwords plan |
|||
Teknisk optimering: |
|||
Adwords søgeordsoptimering Løbende analyse og optimering af Adwords søgeord og søgeordstyper. |
|||
Quality Score optimering Løbende optimering af Google Adwords Quality Score elementer. |
|||
Kampagne optimering Løbende optimering af Adwords kampagne og annonce indstillinger. |
|||
Kampagnesider Løbende opdatering af Adwords kampagne og landingssider. |
|||
Lokal Annoncering Kampagne og annonce optimering mod Local Search resultater. |
|||
Mobil annoncering Løbende optimering og tilpasning til mobile enheder |
|||
Dataopsamling website Løbende dataopsamling på websitet til search remarketing. |
|||
Opsætning remarketing Opsætning målgruppe til remarketing på alle besøgende på websitet. |
|||
Analyseværktøjer Overvågning og vedligeholdelse af Google Analyseværktøjer |
|||
Kvartalsrapportering - KPI Kvartalsrapportering med KPI og Adwords performance |
|||
Løbende autorapportering Opsætning af løbende autorapportering fra Google Analytics |
|||
User experience & content: |
|||
Konverteringsoptimering Konverteringsoptimering med fokus på ordre og leads |
|||
Adwords kampagnessider Oprettelse og udarbejdelse af Adwords kampagnessider. |
|||
User engagement Optimering af user engagement elementer som bounce rate, downloads, side engagement mv. |
|||
International Annoncering Udarbejdelse og optimering af annonce tekster og kampagneindstillinger. |
|||
Avanceret search remarketing Optimering, opsætning og dataopsamling på specifikke målgrupper og platforme. |
|||
Kvartalsrapportering - Avanceret Adwords konverteringsmåling og nye indsatsområder |
|||
Statusmøder - Løbende Gennemgang af kvartalsrapporteringer og indsatsområder |
|||
Detail rapportering Detail rapportering på fokusområder med dybdegående analyser |
|||
Content Marketing Udarbejdelse af effektive kampagnesider med call to action elementer |