Mobile søgninger
Mobilen bruges i højere grad til mere end bare at ringe og skrive fra, men det i sig selv er ingen nyhed. Brugen af vores smartphone har haft stor indflydelse på, hvordan vi søger på nettet.
Mobilen har givet os mulighed for at finde lige den information, vi søger, uanset hvilken situation vi befinder os i. Dette betyder, at research-søgninger, lokale søgninger, shopping-relaterede søgninger m.m. er stigende måned for måned.
Antallet af søgninger fra mobilenheder er nu højere end fra desktopenheder.
Optimeret brugeroplevelse
Andelen af mobile søgninger betyder, at det er vigtigere end nogensinde at levere mobiloptimerede landingssider, relevant og letlæselig information og mobiltilpasset annoncering på både display og search.
Med search remarketing samt mobile search og display annoncer kan vi skræddersy de annoncer, som vises til tilbagevendende kundeemner, mobile brugere etc. og levere de optimale annoncer med relevante budskaber for lige det stadie, de befinder sig i.
Mht. til mobile søgninger er det vigtigt at have optimerede landingssider, som vises i de organiske søgeresultater samt mobil-tilpassede budskaber til search annoncer i søgeresultaterne.
Læs Googles egen infographic og artikel om mobile søgninger og micro-moments.
Salg
- Salgsværktøjer
- Salestool
- Sales enablement
- Salgsplatform
- Salgsapp
- Sales enablement platform
- Salgspræsentationer
- Hvad er CRM
- CRM
- Sales software
- Salgsstyring
- Sales management software
Viden
- Marketing
- Hvad er remarketing?
- Konverteringsoptimering
- Instagram markedsføring
- Projektledelse
- Youtube markedsføring
- Facebook markedsføring
- Tidsregistrering
- Google markedsføring
- Programmeringssprog
- LinkedIn markedsføring
- Leadgenerering
- Messeapp
- Kundeanalyse
- Softwareapplikation
- Kundefastholdelse
- Push pull markedsføring
- Webanalyse