Teknik | Basis | Pro | |
Datapakke |
|||
Google Analytics Opsætning af Google Analytics med måling af kundeadfærd, trafikkanler mv. |
A | A | A |
Google Business Google Business oprettelse med firmanavn, profilbillede, logo og stamdata |
A | A | A |
Google+ Google+ oprettelse med firmanavn, logo og stamdata |
A | A | A |
Google Webmaster Oprettelse af Google Webmaster tool - Search Console. Effektiv overvågning af dit website |
A | A | A |
Google Tag Manager Fleksibel og effektiv tracking med Google Tag Manager |
A | A | A |
Google Adwords Oprettelse af Adwords konto og opsætning på website og Analytics |
A | A | A |
Konverteringstracking på KPI Opsætning af standard tracking på downloads, eksterne links mv. |
A | A | A |
Konverteringstracking - Avanceret Opsætning af avancerede tracking funktioner som e-commerce, sociale medier mv. |
T | ||
Google.dk Markedsføring er primært målrettet Googles søgemaskine med dansk sprog og danske brugere |
A | A | A |
Youtube.dk Markedsføring er primært målrettet Youtubes søgemaskine med dansk sprog og danske brugere |
A | A | |
Etablering af løsning |
|||
Adwords opsætning Kampagne og annonce opsætning eller optimering af eksisterende setup. |
A | A | A |
Annonceproduktion Udarbejdelse af tekst annoncer til søgeords annoncering |
A | A | A |
Søgeordsanalyse - Brand/Produkt Analyse og identifikation af købsrelaterede søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter |
A | A | A |
Søgeordsanalyse - Generiske søgeord Analyse og identifikation af research søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter |
A | A | |
SEO opsætning på website Opsætning og implementering af teknisk SEO på website |
A | A | A |
Teknisk SEO analyse SEO check og analyse af tekniske forhold som har indflydelse på hvorledes Google læser og crawler websitet |
A | A | A |
Web analyse Analyse af brugeradfærd, trafikkanaler, konvertering, konkurrenter, sociale medier mv. |
T | T | |
Kickoff - Opstartsplan Udarbejdelse og godkendelse af Google plan |
T | T | |
Teknisk optimering |
|||
Adwords/SEO søgeordsoptimering Løbende analyse og optimering af Adwords/SEO søgeord og søgeordstyper |
A | A | A |
Quality Score optimering Løbende optimering af Google Adwords Quality Score elementer |
A | A | A |
Kampagne optimering Løbende optimering af Adwords kampagne og annonce indstillinger |
A | A | A |
Kampagnesider og landingssider Løbende opdatering af Adwords/SEO kampagne og landingssider |
A | A | A |
Lokal SEO/annoncering Løbende optimering mod Local Search resultater |
A | A | |
Mobil SEO/annoncering Løbende optimering og tilpasning til mobile enheder |
A | A | A |
Dataopsamling website Løbende dataopsamling på websitet til search remarketing |
A | A | A |
Opsætning remarketing Opsætning målgruppe til remarketing på alle besøgende på websitet |
A | A | A |
Analyseværktøjer Overvågning og vedligeholdelse af Google Analyseværktøjer |
A | A | A |
Kvartalsrapportering - KPI Kvartalsrapportering med KPI og Adwords/SEO performance |
A | A | A |
Løbende autorapportering Opsætning af løbende autorapportering fra Google Analytics |
A | A | A |
Google optimering Løbende optimering af præsentationen og placeringen i Googles søgeresultater og resultatvisninger |
A | A | A |
VSEO Løbende optimering rettet mod Googles søgemaskine |
A | A | |
YouTube SEO Løbende optimering rettet mod YouTubes søgemaskine |
A | A | |
Search remarketing Optimering og opsætning af search remarketingskampagner |
A | A | A |
User experience & content |
|||
Konverteringsoptimering Konverteringsoptimering med fokus på ordre og leads |
T | T | |
Adwords/SEO landingssider Oprettelse og udarbejdelse af Adwords og SEO landingssider |
T | T | |
User engagement Optimering af user engagement elementer som bounce rate, downloads, side engagement mv. |
T | ||
International markedsføring Udarbejdelse og optimering af annoncer og SEO sider |
T | T | |
Avanceret search remarketing Optimering, opsætning og dataopsamling på specifikke målgrupper og platforme |
T | ||
Kvartalsrapportering - Avanceret Adwords/SEO konverteringsmåling og nye indsatsområder |
T | ||
Statusmøder - Løbende Gennemgang af kvartalsrapporteringer og indsatsområder |
T | T | |
Detail rapportering Detail rapportering på fokusområder med dybdegående analyser |
T | ||
Content Marketing Udarbejdelse af kampagnesider og landingssider med call to action elementer |
T | ||
Online Reputation Management Optimering af online reputation managemenT |
T |
Retainer aftale – Google trafikoptimering
Grønt flueben - Teknisk optimering. A
Trafikoptimering på Googles søgemaskine, med fokus på SEO kombineret med Adwords søgeordskampagner.
Med en Retainer aftale baseret på en teknisk Google løsning, sikrer du dig et godt fundament på Google.dk, da vi implementerer de grundlæggende tekniske elementer i etableringsfasen og både udbygger, optimerer og vedligeholder disse løbende.
Den tekniske Google løsning er baseret på fast pris i opstart, kombineret med et løbende teknisk optimeringsabonnement, så du er sikret vedvarende resultater.
Google løsningen har primær fokus på Adwords søgeordsannoncering på kort sigt og Google SEO på lang sigt. Denne løsning sikrer dig relevante besøg fra dag et, og sikrer dig løbende flere og flere besøgende med det samme markedsføringsbudget.
Gult flueben - User & content. T
Ud fra dine individuelle behov kan løsningen opgraderes til lige dine behov og ønsker. Dette baseres på en fleksibel Retainer time aftale, som kan justeres kvartalsvis efter behov.
Har du behov for en individuel tilpasning fra start, anbefaler vi at starte med en Basis eller Pro løsning.
Basis løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:
- Konverteringsoptimering
- Fokus på video SEO
- International markedsføring
- Fokus på landingssider
Pro løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:
- Kampagne og leadgenereringssider.
- Avanceret SEO
- Avanceret search remarketing
- Online reputation management
- Optimering af User engagement
- Detail konverteringsoptimering
- Hvis Google er en afgørende trafikkanal