Teknik Basis Pro

 

Datapakke

     
Google Analytics
Opsætning af Google Analytics med måling af kundeadfærd, trafikkanler mv.
A A A
Google Business
Google Business oprettelse med firmanavn, profilbillede, logo og stamdata
A A A
Google+
Google+ oprettelse med firmanavn, logo og stamdata
A A A
Google Webmaster
Oprettelse af Google Webmaster tool - Search Console. Effektiv overvågning af dit website
A A A
Google Tag Manager
Fleksibel og effektiv tracking med Google Tag Manager
A A A
Google Adwords
Oprettelse af Adwords konto og opsætning på website og Analytics
A A A
Konverteringstracking på KPI
Opsætning af standard tracking på downloads, eksterne links mv.
A A A
Konverteringstracking - Avanceret
Opsætning af avancerede tracking funktioner som e-commerce, sociale medier mv.
    T
Google.dk
Markedsføring er primært målrettet Googles søgemaskine med dansk sprog og danske brugere
A A A
Youtube.dk
Markedsføring er primært målrettet Youtubes søgemaskine med dansk sprog og danske brugere
  A A

 

Etablering af løsning

     
Adwords opsætning
Kampagne og annonce opsætning eller optimering af eksisterende setup.
A A A
Annonceproduktion
Udarbejdelse af tekst annoncer til søgeords annoncering
A A A
Søgeordsanalyse - Brand/Produkt
Analyse og identifikation af købsrelaterede søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter
A A A
Søgeordsanalyse - Generiske søgeord
Analyse og identifikation af research søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter
  A A
SEO opsætning på website
Opsætning og implementering af teknisk SEO på website
A A A
Teknisk SEO analyse
SEO check og analyse af tekniske forhold som har indflydelse på hvorledes Google læser og crawler websitet
A A A
Web analyse
Analyse af brugeradfærd, trafikkanaler, konvertering, konkurrenter, sociale medier mv.
  T T
Kickoff - Opstartsplan
Udarbejdelse og godkendelse af Google plan
  T T

 

Teknisk optimering 

     
Adwords/SEO søgeordsoptimering
Løbende analyse og optimering af Adwords/SEO søgeord og søgeordstyper
A A A
Quality Score optimering
Løbende optimering af Google Adwords Quality Score elementer
A A A
Kampagne optimering
Løbende optimering af Adwords kampagne og annonce indstillinger
A A A
Kampagnesider og landingssider
Løbende opdatering af Adwords/SEO kampagne og landingssider
A A A
Lokal SEO/annoncering
Løbende optimering mod Local Search resultater
  A A
Mobil SEO/annoncering
Løbende optimering og tilpasning til mobile enheder
A A A
Dataopsamling website
Løbende dataopsamling på websitet til search remarketing
A A A
Opsætning remarketing
Opsætning målgruppe til remarketing på alle besøgende på websitet
A A A
Analyseværktøjer
Overvågning og vedligeholdelse af Google Analyseværktøjer
A A A
Kvartalsrapportering - KPI
Kvartalsrapportering med KPI og Adwords/SEO performance
A A A
Løbende autorapportering
Opsætning af løbende autorapportering fra Google Analytics
A A A
Google optimering
Løbende optimering af præsentationen og placeringen i Googles søgeresultater og resultatvisninger
A A A
VSEO
Løbende optimering rettet mod Googles søgemaskine
  A A
YouTube SEO
Løbende optimering rettet mod YouTubes søgemaskine
  A A
Search remarketing
Optimering og opsætning af search remarketingskampagner
A A A

 

 

User experience & content 

     
Konverteringsoptimering
Konverteringsoptimering med fokus på ordre og leads
  T T
Adwords/SEO landingssider
Oprettelse og udarbejdelse af Adwords og SEO landingssider
  T T
User engagement
Optimering af user engagement elementer som bounce rate, downloads, side engagement mv.
    T
International markedsføring
Udarbejdelse og optimering af annoncer og SEO sider
  T T
Avanceret search remarketing
Optimering, opsætning og dataopsamling på specifikke målgrupper og platforme
    T
Kvartalsrapportering - Avanceret
Adwords/SEO konverteringsmåling og nye indsatsområder
    T
Statusmøder - Løbende
Gennemgang af kvartalsrapporteringer og indsatsområder
  T T
Detail rapportering
Detail rapportering på fokusområder med dybdegående analyser
    T
Content Marketing
Udarbejdelse af kampagnesider og landingssider med call to action elementer
    T
Online Reputation Management
Optimering af online reputation managemenT
    T

 

Retainer aftale – Google trafikoptimering

Grønt flueben - Teknisk optimering. A

Trafikoptimering på Googles søgemaskine, med fokus på SEO kombineret med Adwords søgeordskampagner.

Med en Retainer aftale baseret på en teknisk Google løsning, sikrer du dig et godt fundament på Google.dk, da vi implementerer de grundlæggende tekniske elementer i etableringsfasen og både udbygger, optimerer og vedligeholder disse løbende.

Den tekniske Google løsning er baseret på fast pris i opstart, kombineret med et løbende teknisk optimeringsabonnement, så du er sikret vedvarende resultater. 

Google løsningen har primær fokus på Adwords søgeordsannoncering på kort sigt og Google SEO på lang sigt. Denne løsning sikrer dig relevante besøg fra dag et, og sikrer dig løbende flere og flere besøgende med det samme markedsføringsbudget.

Gult flueben - User & content. T

Ud fra dine individuelle behov kan løsningen opgraderes til lige dine behov og ønsker. Dette baseres på en fleksibel Retainer time aftale, som kan justeres kvartalsvis efter behov.

Har du behov for en individuel tilpasning fra start, anbefaler vi at starte med en Basis eller Pro løsning.

Basis løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:

  • Konverteringsoptimering
  • Fokus på video SEO
  • International markedsføring
  • Fokus på landingssider

Pro løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:

  • Kampagne og leadgenereringssider.
  • Avanceret SEO
  • Avanceret search remarketing
  • Online reputation management
  • Optimering af User engagement
  • Detail konverteringsoptimering
  • Hvis Google er en afgørende trafikkanal