Display produkt annoncering
Øget produktkendskab
Display produkt annoncering baseres på et databaseret grundlag, så dine annoncer målrettes bedst muligt. Disse annoncer vises på Googles Display netværk, hvor du kan øge produktkendskabet blandt din målgruppe.
Med en specifik målretning sikres du et maksimalt return of investment.
Display produkt annoncering kan målrettes meget specifikt ud fra flere målretningsmetoder, som interesse, geografi, demografi m.m.
Specifik målretning
De rette annoncer til de rette personer – Display annonceringer kan målrettes meget præcist med følgende metoder:
- Emne målretning
Målrettet markedsføring mod specifikke sider baseret på hovedemne. - Placerings målretning
Målret din markedsføring mod specifikke udgiversites, ved at udvælge hvor dine annoncer vises. - Kontekst målretning
Automatisk målretning af annoncer på baggrund af valgte keywords for en given annonce. - Geografisk målretning
Målret annoncer mod specifikke geografiske områder, eksempelvis i forbindelse med lokale kampagner eller områdebestemte aktiviteter. - Demografisk målretning
Annoncer målrettet mod specifikke demografiske målgrupper - F.eks Kvinder 25-34 år. - Interesse kategorier
Dataopsamling på brugeres adfærd online gemmes og ud fra adfærden og side besøg fastslås interesser for den enkelte bruger. - Remarketing
Databaseret markedsføring mod eksisterende kunder, side besøgende m.m. Øget konvertering med remarketing mod specifikke segmenter.
Uanset hvor i købsprocessen dine kundeemner eller eksisterende kunder befinder sig, kan dine annoncer målrettes helt specifikt baseret på emner, interesser, søgeord og meget mere.
Desuden kan display annonceringer vises uanset platform – Det betyder, at du er sikret optimal visning på alt fra desktop til mobil og tablet.
Fleksibel Retainer aftale
Vores retainer-aftaler er baseret på tillid og performance, hvilket også er grunden til, at vi har kun 3 måneders binding
Salg
- Salgsværktøjer
- Salestool
- Sales enablement
- Salgsplatform
- Salgsapp
- Sales enablement platform
- Salgspræsentationer
- Hvad er CRM
- CRM
- Sales software
- Salgsstyring
- Sales management software
Viden
- Marketing
- Hvad er remarketing?
- Konverteringsoptimering
- Instagram markedsføring
- Projektledelse
- Youtube markedsføring
- Facebook markedsføring
- Tidsregistrering
- Google markedsføring
- Programmeringssprog
- LinkedIn markedsføring
- Leadgenerering
- Messeapp
- Kundeanalyse
- Softwareapplikation
- Kundefastholdelse
- Push pull markedsføring
- Webanalyse