Konverteringsoptimering

Retainer er specialister i konverteringsoptimering, vi konverterer dine besøgende til salgsresultater og kundeoplevelser.

Vi har fokus på konverteringssporing og adfærdsanalyser - se mere :

  • Adwords optimering
  • SEO optimering
  • Optimering af user engagement
  • Optimering af landingssider

Hvad er konverteringsoptimering?

Konverteringsoptimering eller Conversion Rate Optimization (CRO) handler om at få dine besøgende til at udføre en bestemt handling eller call to action.

CRO - Teknik

Med databaseret konverteringsoptimering med udgangspunkt i trafikoptimering, kan du få forbedret din ROI på SEO, Adwords, emails og sociale medier.

Med dataopsamling og analyse, og med målretning og segmentering kan du ramme dine kunder og målgrupper med de rette annoncer, de rigtige søgeord og de rigtige budskaber.

Målret også med korrekt timing, på de enheder dine målgrupper bruger og på de medier og kanaler dine kunder bruger.

CRO - User

Med optimering af user engagement elementerne, opnåes der en bedre brugeroplevelse på website og dermed et bedre udgangspunkt for konverteringsforbedring.

CRO - Content

Med splittest kan du teste med forskellige versioner af indhold på dit website, og dermed optimere indholdet og hæve konverteringsgraden.

Med annonce varianter optimeres budskaber, så bedst mulig ROI opnåes.