Landingssider
Landingssider skal tage udgangspunkt i et users first princip, som går ud på at udarbejde tekster og sider mod dine brugere og ikke søgemaskiner.
Dette sikrer en høj brugervenlighed og en god brugeroplevelse på dit site.
Med brugervenlige tekster, hvor du nemt og overskueligt inddeler dine tekster i afsnit, har et klart call-to-action og præsenterer relevante og værdiskabende tekster, kan du øge konverteringerne på dine landingssider markant.
Tekstforfatning
Vi kan hjælpe dig med udarbejdelse af tekster til dit website, dine sociale medier, email og meget mere.
Vi tager udgangspunkt i brugervenlige tekster, som gør det nemt og overskueligt for dine læsere at finde budskabet og interagere med dit indhold og landingssider.
Dine tekster bærer ikke nødvendigvis det samme budskab, på tværs af dine kanaler. Det er vigtigt at identificere målgruppen på tværs af kanaler og tilpasser tekster og budskab for at sikre et optimalt bruger engagement.
Call to action
Det er vigtigt at have et klart call-to-action i en tekst. Om dette er et download, et køb eller bare et klik videre til næste side, er det vigtigt at have et tydeligt call-to-action, som dine læsere nemt kan finde.
Hvis dine besøgende skal lede efter en bestillings knap, en PDF eller lignende, er chancerne for at de forlader dit site uden at benytte dit call-to-action væsentligt højere.
SEO tekster
Vi kan også hjælpe dig med SEO tekster, som vi udarbejder på baggrund af dataopsamling. Her identificerer vi dine vigtigste keywords, som vi inkorporere i dine tekster og øger derved kvaliteten af dine tekster og landingssider.
Dette kan være på dine produkter, generiske ord/termer eller i form af landingssider, hvor vi kan anvende bredere termer og derefter sende de nye besøg til relaterede produkter eller services.
SEO landingssider
Når dine kunder og kundeemner søger efter dit brand og dine produkter, anvendes der mange forskellige søgeord og søgetermer. Det er svært at vide på forhånd, hvilke ord og termer anvendes og hitter blandt din målgruppe.
Ved hjælp af vores SEO- og søgeordsanalyser, kan vi identificere vigtige produkt og brand søgeord, som inkorporeres i dine eksisterende sider på websitet.
Med generiske søgetermer, opretter vi typiske nye SEO landingssider til dit site, hvor vi sørger for at anvende de generiske søgetermer, som dine brugere søger efter, når de søger efter dine produkter og dit brand.
Med disse metoder kan vi øge trafikken til dit site og sørge for at dine kundeemner kan finde din virksomhed uanset hvor i købsprocessen de befinder sig.
Adwords landingssider
Med en tilpasning af de eksisterende sider på dit website, kan vi oprette indhold og inkorporere manglende indhold eller keywords, som giver en højere relevans i forhold til dine Adwords annoncer og derved sikrer dig en højere Quality Score.
Vi kan også hjælpe dig med oprettelse af kampagne sider på dit website, hvor vi udarbejder relevant content i forhold til de opsatte Adwords kampagner og annoncer. Derved opnås både et bedre call to action, Adwords optimering samt en højere Quality Score.
Web
- Hvad er et CMS system
- Umbraco
- Wordpress
- Magento
- Joomla
- Webudvikler
- Drupal
- eCommerce
- Hjemmeside
- Shopify
- Ucommerce
- Umbraco Vendr
- Webudvikling
- Hjemmeside pris
- Umbraco udvikling
- Webshop
- Umbraco udvikler
- Webbureau
App
- App udvikling
- Android
- Hvad koster en app
- iOS
- Kotlin
- Java
- App udvikler
- Swift
- App udvikling priser
- Web app
Salg
- Salgsværktøjer
- Salestool
- Sales enablement
- Salgsplatform
- Salgsapp
- Sales enablement platform
- Salgspræsentationer
- Hvad er CRM
- CRM
- Sales software
- Salgsstyring
- Sales management software
Viden
- Marketing
- Hvad er remarketing?
- Konverteringsoptimering
- Instagram markedsføring
- Youtube markedsføring
- Facebook markedsføring
- Google markedsføring
- LinkedIn markedsføring
- Leadgenerering
- Messeapp
- Kundeanalyse
- Kundefastholdelse
- Push pull markedsføring
- Webanalyse