Med kundefastholdelse på LinkedIn hjælper vi dig med at re-engagere flere af dine salgs- og kundeemner, som har fuldført et mål på din hjemmeside eller er en del af dine CRM og/eller e-mail lister.
Vores produktløsning til kundefastholdelse er oplagt til dig, hvis:
- Du ønsker at promovere after-sales kampagner
- Du ønsker at tilbyde mersalg til dine kunder
- Dine kundedatabase skal oplyses om nye tiltag/produkter
- Top-of-mind markedsføring med branding
Målretning
Den primære målretning ved kundefastholdelse er remarketing målgrupper, der er baseret på emner, som har foretaget en handling på din hjemmeside eller synkroniserede emner fra dit CRM (Customer Relationship Management) system eller indsamlede e-mail lister.
Afhængigt af det tekniske setup på din hjemmeside er det muligt at definere målgrupper baseret på fuldførelse af mål/handlinger på din hjemmeside via LinkedIns Insights tag, der er et stykke JavaScript-kode, der bliver installeret på din hjemmeside.
Alternativt er det muligt at synkronisere emner fra dine emnedatabaser som eksempelvis dit CRM system og matche disse op mod aktive brugere på LinkedIn.
Med kundelister har du bl.a. mulighed for at uploade følgende data:
- Virksomhedsnavn
Afhængigt af de data du har til rådighed, samt hvor vidt det er arbejds- eller privatrelaterede informationer, ligger den typiske matchrate i omegnen af 60-90 %.
Vælger du at uploade lister til LinkedIn, krypteres dine data vha. Sha256 algoritmer. De uploadede data anvendes udelukkende i forbindelse med matchingprocessen, hvorefter de slettes automatisk. Dette betyder, at de uploadede data behandles sikkert og fortroligt.
Kampagnetyper
Med LinkedIn annoncering er det muligt at målrette dine annoncer på flere typer af placeringer afhængigt af dit annonceindhold.
Placeringsmulighederne til LinkedIn annoncer er:
- Sponsoreret indhold
Promover dine sideopslag i nyhedsstrømmen - Tekstannoncer
Vis tekstannoncer i toppen og højre side af LinkedIn - Sponsoreret In-Mail
Send sponsorerede annoncer direkte til målgruppens indbakke
KPI-rapportering
Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.
Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til kundefastholdende markedsføring på LinkedIn.
Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på fuldførelse af visninger, interaktion, leadformularer og/eller transaktioner fra dine kampagner.
Retainer – Fast abonnement
Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.
Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din kundefastholdende markedsføring.
Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.
Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud.
Kristian Kristensen
CSO / Partner