Med LinkedIns leadgenererende værtøjer og remarketing kan vi hjælpe dig med at skaffe flere relevante leads via dine målrettede kampagner mod allerede kendte emner.
Det er desuden muligt at indsamle leads direkte på LinkedIn med muligheden for at indsætte leadformularer direkte i dine annoncer.
Vores produktløsning til leadgenererende markedsføring er oplagt til dig, hvis:
- Du ønsker at indsamle leads
- Du vil følge op på potentielle emner, som ikke har foretaget en handling
- Dine kundeemner skal afgive informationer for at modtage salgsmateriale
Målretning
Den primære målretning med leadgenerende markedsføring er remarketing målgrupper på emner, som har besøgt din hjemmeside.
Dette opsættes via LinkedIns Insights tag, som er et stykke JavaScript-kode, der installeres på din hjemmeside og sender data om dine besøgendes adfærd på hjemmesiden til din annoncekonto.
Denne type målretning er især relevant som opfølgning på opmærksomheds- eller interesseskabende markedsføringsaktiviteter, hvor der sendes relevant trafik til hjemmesiden.
Med opsætningen af diverse værktøjer i vores Datapakke er det muligt at oprette adfærdsbestemte målgrupper fra hjemmesiden, der er baseret på sidevisninger, fuldførelse af bestemte handlinger mv.
Dette kan kombineres med geografiske/demografiske forhold, men som udgangspunkt vil yderligere segmenteringer være mindre relevante, da der målrettes kampagner mod allerede kendte emner.
Kampagnetyper
Med LinkedIn annoncering er det muligt at målrette dine annoncer på flere typer af placeringer afhængigt af dit annonceindhold.
Placeringsmulighederne til LinkedIn annoncer er:
- Sponsoreret indhold
Promover dine sideopslag i nyhedsstrømmen - Tekstannoncer
Vis tekstannoncer i toppen og højre side af LinkedIn - Sponsoreret In-Mail
Send sponsorerede annoncer direkte til målgruppens indbakke
KPI-rapportering
Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.
Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til leadgenererende markedsføring på LinkedIn.
Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på fuldførelse af leadformularer og/eller transaktioner fra dine kampagner.
Retainer – Fast abonnement
Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.
Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din leadgenererende markedsføring.
Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.
Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud.
Kristian Kristensen
CSO / Partner