Med opmærksomhedsskabende markedsføring på LinkedIn hjælper vi din virksomhed med at nå ud til en bred målgruppe med et skarpt fokus på maksimalt antal eksponeringer.
Målgruppen for vores opmærksomhedsskabende markedsføring er nye emner, hvor du ønsker at opbygge et brand/produktkendskab.
Vores produktløsning til opmærksomhedsmarkedsføring er oplagt til dig, hvis:
- Din virksomhed er nystartet
- Din målgruppe kender ikke virksomheden
- Forretningsområdet udvides geografisk
- Sortimentet udvides til nye områder
Målretning
Den primære målretning vil typisk bestå af en geografisk afgræsning - eksempelvis et lokalt område, regioner mv. Den geografiske afgrænsning kan eventuelt kombineres med demografiske forhold, som gør sig gældende for din målgruppe.
Disse demografiske forhold på LinkedIn er i modsætning til Facebook og Google udelukkende professionelt orienteret. Det vil sige, at du har mulighed for at vælge demografiske forhold som titel, færdigheder, uddannelse, anciennitet mv. i din målretning.
Selvom udgangspunktet for vores opmærksomhedsskabende produktløsning er en forholdsvis bred målretning, målrettes annoncer mod målgruppeinteresser på LinkedIn.
Dette betyder, at der sikres relevante eksponeringer mod emner, som potentielt har en interesse for dit brand og dine produkter/ydelser.
Kampagnetyper
Med LinkedIn annoncering er det muligt at målrette dine annoncer på flere typer af placeringer afhængigt af dit annonceindhold.
Kampagnetyperne på LinkedIn er:
- Sponsoreret indhold
Promover dine sideopslag i nyhedsstrømmen - Tekstannoncer
Vis tekstannoncer i toppen og højre side af LinkedIn - Sponsoreret In-Mail
Send sponsorerede annoncer direkte til målgruppens indbakke
KPI-rapportering
Vores produktløsninger baseres på data, når vi skal optimere og rådgive dig ifm. med løbende optimering samt opsætning af nye kampagner.
Derfor får du hver måned en fast rapportering på gængse KPI’er (Key Performance Indicators), som er relevante for dig og din produktløsning til opmærksomhedsskabende markedsføring.
Den grundlæggende KPI-rapportering tager udgangspunkt i de værktøjer, der opsættes i vores Datapakke. Her vil du modtage en månedlig oversigt over kampagneperformance med fokus på eksponeringer/visninger af dine kampagner.
Retainer – Fast abonnement
Vores produktløsning er baseret på en fast abonnementsordning.
Vores abonnementer (Fastpris aftaler) er oplagte til at arbejde i dybden med et enkelt produkt. Med en Fastpris aftale sikres du en løbende og fokuseret indsats på din opmærksomhedsskabende markedsføring.
Med en fast aftale sikres du en stærk samarbejdspartner, der sammen med vores online marketingspecialister hjælper dig med at opnå dine mål med din online markedsføring.
Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud.
Se vores andre LinkedIn løsninger
Web
- Hvad er et CMS system
- Umbraco
- Wordpress
- Magento
- Joomla
- Webudvikler
- Drupal
- eCommerce
- Hjemmeside
- Shopify
- Ucommerce
- Umbraco Vendr
- Webudvikling
- Hjemmeside pris
- Umbraco udvikling
- Webshop
- Umbraco udvikler
- Webbureau
App
- App udvikling
- Android
- Hvad koster en app
- iOS
- Kotlin
- Java
- App udvikler
- Swift
- App udvikling priser
- Web app
Salg
- Salgsværktøjer
- Salestool
- Sales enablement
- Salgsplatform
- Salgsapp
- Sales enablement platform
- Salgspræsentationer
- Hvad er CRM
- CRM
- Sales software
- Salgsstyring
- Sales management software
Viden
- Marketing
- Hvad er remarketing?
- Konverteringsoptimering
- Instagram markedsføring
- Youtube markedsføring
- Facebook markedsføring
- Google markedsføring
- LinkedIn markedsføring
- Leadgenerering
- Messeapp
- Kundeanalyse
- Kundefastholdelse
- Push pull markedsføring
- Webanalyse