SEO Pakker - SEO priser
Teknisk SEO optimering
Teknisk SEO opdatering af websitet med fokus på trafikoptimering på Googles søgemaskine. Alle vores SEO pakker tager udgangspunkt i teknisk optimering af websitet.
Med en Retainer aftale baseret på en teknisk SEO abonnement, sikrer du dig et godt fundament til jeres SEO optimering, da vi implementerer de grundlæggende tekniske elementer i etableringsfasen og både udbygger, optimerer og vedligeholder disse løbende, og du for dermed også vore bedste SEO priser.
Den tekniske SEO abonnement er baseret på fast SEO pris i opstart, kombineret med et løbende teknisk SEO optimering abonnement, så du er sikret vedvarende resultater.
Alle vores SEO pakker har en datadrevet tilgang til SEO optimering, derfor starter alle aftaler med oprettelse, opdatering og gennemgang af virksomhedens Google værktøjer. Løbende dataopsamling sikrer at relevante data er til rådighed, så der løbende kan foretages analyser og optimering med baggrund i fakta.
Har du et velfungerende website, men mangler trafik fra Googles organiske søgninger, så er teknisk SEO den rette vej.
Med et teknisk SEO abonnement er du sikret vores bedste SEO priser. Du kan se vores SEO optimering priser her
User & content
Ud fra dine individuelle behov kan løsningen opgraderes til lige dine behov og ønsker. Dette baseres på en fleksibel Retainer time aftale, som kan justeres kvartalsvis efter behov.
Har du behov for en individuel tilpasning fra start, anbefaler vi at starte med en Basis eller Pro løsning.
Basis løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:
- Konverteringsoptimering
- Fokus på SEO indhold
- Fokus på video SEO
- International SEO
Pro løsningen anbefaler vi, såfremt der er behov for:
- Ekstra ressourcer til indhold
- Online Reputation Management
- Avanceret SEO - User engagement
- Detail konverteringsoptimering
- Hvis Google er en afgørende trafikkanal
Hvad koster SEO?
Abonnement Timebasis Ikke inkluderet
I vores skema kan du se hvilke produkter/løsninger, som er indeholdt i vores teknik, basis og pro løsninger. Du kan desuden trykke på alle overskrifter og læse mere om de enkelte emner. Har du brug for se seo optimering priser eller mere info - klik her
Datapakke - Værktøjer |
Teknik | Basis | Pro |
Google Analytics Opsætning af Google Analytics med måling af kundeadfærd, trafikkanaler mv. |
|||
Google Business Google Business oprettelse med firmanavn, profilbillede, logo og stamdata. |
|||
Google+ Google+ oprettelse med firmanavn, logo og stamdata |
|||
Google Webmaster Oprettelse af Google Webmaster tool - Search Console. Effektiv overvågning af dit website |
|||
Google Tag Manager Fleksibel og effektiv tracking med Google Tag Manager |
|||
YouTube Oprettelse af YouTube kanal og opsætning af YouTube på website og sociale platforme |
|||
Konverteringstracking på KPI Opsætning af standard tracking på downloads, eksterne links mv. |
|||
Konverteringstracking - Avanceret Opsætning af avancerede tracking funktioner som e-commerce, sociale medier mv. |
|||
Google.dk SEO er primært målrettet Googles søgemaskine med dansk sprog og danske brugere |
|||
International SEO Målretning af SEO mod andre lande, brugere og sprog |
|||
Etablering af løsning: |
|||
SEO opsætning på website Opsætning og implementering af teknisk SEO på website |
|||
Teknisk SEO analyse SEO check og analyse af tekniske forhold som har indflydelse på hvorledes Google læser og crawler websitet. |
|||
SEO søgeordsanalyse - Brand/Produkt søgeord Analyse og identifikation af købsrelaterede søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter |
|||
SEO søgeordsanalyse - Generiske søgeord Analyse og identifikation af research søgeord og søgetermer rettet mod jeres produkter |
|||
Web analyse Analyse af brugeradfærd, trafikkanaler, konvertering, konkurrenter, sociale medier mv. |
|||
Kickoff - Møde Godkendelse af opstartsplan og gennemgang af aktiviteter |
|||
Opstartsplan Udarbejdelse af opstartsplan / Oversigt over aktiviteter |
|||
Teknisk optimering: |
|||
SEO søgeordsoptimering Løbende analyse, tracking og implementering af de søgeord jeres kunder bruger og hvilke der konverterer |
|||
Google optimering Løbende optimering af præsentationen og placeringen i Googles søgeresultater og resultatvisninger |
|||
SEO landingssider Nye og vigtige søgeord implementeres på websitet |
|||
Lokal SEO Løbende optimering af lokale søgeresultater. Både Local Search resultater og lokation i søgetermer |
|||
Mobil SEO Løbende optimering og tilpasning til mobile enheder |
|||
VSEO Løbende optimering rettet mod Googles søgemaskine |
|||
YouTube SEO Løbende optimering rettet mod YouTubes søgemaskine |
|||
Analyseværktøjer: Overvågning og vedligeholdelse af Google analyseværktøjer |
|||
Kvartalsrapportering - KPI Kvartalsrapportering med KPI og SEO performance |
|||
Løbende autorapportering Opsætning af løbende autorapportering fra Google Analytics |
|||
User experience & content: |
|||
Konverteringsoptimering Konverteringsoptimering med fokus på ordre og leads |
|||
SEO landingssider - Oprettelser og optimering Udarbejdelse af SEO sider og SEO tekster |
|||
User engagement Optimering af user engagement elementer som bounce rate, downloads, side engagement mv. |
|||
International SEO Opsætning af international SEO på subdomæner, lande domæner og undermapper med sprogversioner |
|||
Online Reputation Management Optimering af online reputation management. |
|||
Kvartalsrapportering - Avanceret SEO konverteringsmåling og nye indsatsområder |
|||
Statusmøder - Løbende Gennemgang af kvartalsrapporteringer og indsatsområder |
|||
Detail rapportering Detail rapportering på fokusområder med dybdegående analyser |
|||
Content Marketing Udarbejdelse af effektive landingssider med call to action elementer |