Søgeord
Gode søgeord - Hvilke søgetermer er gode? Hvilke søgetermer er primære søgeord og hvilke er sekundære søgeord for din virksomhed? Hvor mange af dine brugere benytter søgesætninger eller relaterede søgeord?
Vi hjælper med prioritering, måler på de enkelte søgeord og finder nye potentielle gode søgeord.
SEO søgeord
Med udgangspunkt i virksomheden´s produkter eller ydelser, kan man hoved opdele SEO søgeord i disse 3 typer:
- Generiske søgeord
Populære søgeord der typisk bruges i research fasen, eller søgeord der direkte er baseret på informationssøgninger. - Brand og produkt søgeord
Brand eller produkt søgeord der typisk bruges ved købsrelaterede søgninger. - Lokale eller geografiske bestemte søgeord
Søge ord med by eller anden lokation information i søgeordet.
Adwords søgeord
Med Adwords søgeordstyper kan man styre, hvornår søgeordsannoncer vises på Googles søgemaskine.
Med søgeordstyper kan man vise annoncer til brede målgrupper eller bruge målrettede søgeordstyper til specifikke målgrupper.
Med løbende søgeordsoptimering målrettes søgeordstyperne mod eksponeringer, klik eller konverteringer.
Søgeordstyper:
- Fleksible søgeord
- Modifikator til fleksible søgeord
- Sætning som søgeord
- Eksakt søgning
- Negative søgeord
Salg
- Salgsværktøjer
- Salestool
- Sales enablement
- Salgsplatform
- Salgsapp
- Sales enablement platform
- Salgspræsentationer
- Hvad er CRM
- CRM
- Sales software
- Salgsstyring
- Sales management software
Viden
- Marketing
- Hvad er remarketing?
- Konverteringsoptimering
- Instagram markedsføring
- Projektledelse
- Youtube markedsføring
- Facebook markedsføring
- Tidsregistrering
- Google markedsføring
- Programmeringssprog
- LinkedIn markedsføring
- Leadgenerering
- Messeapp
- Kundeanalyse
- Softwareapplikation
- Kundefastholdelse
- Push pull markedsføring
- Webanalyse